AnnemonikeC30magazine

woensdag, december 20, 2006

C30 introductiefeest bij VOLVO NIHAM Den Haag

Vrijdag 15 december 2007 was ik te gast bij het introductie feest bij Volvo dealer NIHAM te Den Haag! De dealer waar ik mijn magazine pages een aantal weken in het groot mocht ophangen in de C30 hoek en waar accountmanager Marnix elke gast naar de stem computer bracht om op mijn magazine te stemmen. Helaas heeft Volvo Nedeland dit goede marketing initiatief van haar dealer gefrustreerd door alle stemmen tot 1 stem samen te voegen (één IP adres). En dit in de context dat de prijs/C30 voor de meeste stemmen naar een winnaar is gegaan die met SPAM tekeer is gegaan. Blijkbaar heb ik een andere visie op de inhoud van de woorden eerlijkheid, doelgroep, sponsering etc.
Maar zoals je ziet en was een mooi feest bij NIHAM met heerlijke Volvo gebakjes van Maison kelder, hapjes van Taat, een cocktail bar en swingende muziek van the Crazy piano!
En daar mag directeur Bas en zijn medewerkers ape trots op zijn! Donderdag mag een eindelijk een proefritje maken in een C30!
Dan hoop ik weer een beter gevoel te krijgen!