AnnemonikeC30magazine

woensdag, november 01, 2006

Geen vrij leven meer

Wat een hectiek ineens .....Mijn Golfje heeft mij vele jaren en nog, altijd veilig op mijn bestemming gebracht maar als Volvo freak keek ik op hun site of over hun nieuwe model, de aangekondigde C30, al iets meer bekend was. Mijn lieve neefje mag van zijn baas ook een nieuwe auto uitzoeken dus we waren al aan het fantaseren om samen bij de dealer binnen te stappen....
En verdraaid ik weer....mijn ogen dwaalden over de site en lees ik dat je met het invullen van vragen een prijs kan winnen waarmee ik mogelijk een jaar lang in zo'n sportieve C30 gratis mag rijden.
Volvo is voor mij zeker geen onbekende; sportieve, veilige, fraai vorm gegeven solide auto's; bij de introductie van de XC90 heb ik mijn toenmalig vriend nog weten te verleiden om die te mooie metalic licht groene te kopen (hij had dankzij zijn baas de beschikking over een ander budget dan ik); Volvo sponsert de Veteranen hockey klasse; organiseert de Volvo masters toernooien, rijen Volvo's op de parkeerplaatsen van de hockeyclubs etc. Maar met name hun filosofie achter de ontwerpen van hun auto's trekt mij enorm aan.
Ik herken mij daar in.
Helaas hadden ze tot nu toe nog geen model wat ik bij mij, sportieve vrije wereldwijze vrouw, vond passen......tot dat.......ik de site www.productoffreewill.nl bezocht!