AnnemonikeC30magazine

dinsdag, november 07, 2006

'Free of stresssssss

Dat was een race tegen de klok......vandaag was de deadline voor het inleveren van alle pagina's.
Gister een grote dip gehad.."ik haal het niet.." maar na peptalk van mijn teamlid zag ik het weer zitten! Hup weer de tegen aan en dan verbaast je elke keer weer hoeveel creativiteit je eigenlijk in je hebt. Ik heb natuurlijk weer een hoop werk op mijn hals gehaald met alles wat ik wilde...waar stop je? Foto's zoeken van al mijn wereld reizen; mijn persoonlijke kenmerken erin verwerken; teksten kort en krachtig waar de hele boodschap in moet zitten.
Maar het leuk eis dat je er toch weer veel van leert.
Vanavond ...niets van dit alles maar een lekker wijntje!
Ik ben benieuwd hoe mijn collega's gaan...

1 Comments:

At 9:40 a.m., Blogger Esther Muller said...

Hi Annemonike,

Gefeliciteerd! Dat wijntje heeft vast goed gesmaakt.

Groet,
Esther

 

Een reactie posten

<< Home